Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via dit formulier aan de afdeling klantcontact door te geven.
Graag Klachtenformulier compleet invullen.
Graag klachtenformulier volledig invullen met e-mailadres, telefoonnummer, ordernummer, omschrijving klacht, foto van de voorkant, achterkant en detailfoto van het probleem.
Via het klachtensysteem kunnen we automatisch probleem voorleggen bij importeur.
We laten u dan zo snel mogelijk iets weten.
U DIENT ARTIKEL NIET RETOUR TE STUREN DAN NA TOESTEMING VAN GAMEBALLS.
Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u deze via Gameballs Klachten Systeem stellen. Dan hebben we alles centraal en direct beschikbaar.
Uw klacht kunt u alleen via het klachtenformulier indien. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Gameballs
Bosvoordelaan 1
5628 VN Eindhoven
Nederland
06-33732829
Info@Gameballs.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.